تنگسیر


تنگسیر


ممکنه خیلی زود دیر بشه

امروز روز پدره. این روز رو به تمام باباهای دنیا تبریک میگم.

 

بابا سلام.تورو خدا بیدارشو....میخوام باهات حرف بزنیم؟

4ساله كه بودم فكر مي كردم پدرم هر كاري رو مي تونه انجام بده

5 ساله كه بودم فكر مي كردم پدرم خيلي چيزها رو مي دونه .

6 ساله كه بودم فكر مي كردم پدرم از همة پدرها باهوشتر.

8ساله كه شدم ، گفتم پدرم همه چيز رو هم نمي دونه

10ساله كه شدم با خودم گفتم ! اون موقع ها كه پدرم بچه بود همه چيز با حالا كاملاً فرق داشت.

12ساله كه شدم گفتم ! خب طبيعيه ، پدر هيچي در اين مورد نمي دونه .... ديگه پيرتر از اونه كه بچگي هاش يادش بياد.

14 ساله كه بودم گفتم : زياد حرف هاي پدرمو تحويل نگيرم اون خيلي اُمله

16ساله كه شدم ديدم خيلي نصيحت مي كنه گفتم باز اون گوش مفتي گير اُورده

. 18 ساله كه شدم . واي خداي من باز گير داده به رفتار و گفتار و لباس پوشيدنم همين طور بيخودي به آدم گير مي ده عجب روزگاريه

. 21 ساله كه بودم پناه بر خدا بابا به طرز مأيوس كننده اي از رده خارجه

25 ساله كه شدم ديدم كه بايد ازش بپرسم ، زيرا پدر چيزهاي كمي درباره اين موضوع مي دونه زياد با اين قضيه سروكار داشته .

30 ساله بودم به خودم گفتم بد نيست از پدر بپرسم نظرش درباره اين موضوع چيه هرچي باشه چند تا پيراهن از ما بيشتر پاره كرده و خيلي تجربه داره .

40 ساله كه شدم مونده بودم پدر چطوري از پس اين همه كار بر مياد ؟ چقدر عاقله ، چقدر تجربه داره .

45 ساله كه شدم ... حاضر بودم همه چيز رو بدم كه پدر برگرده تا من بتونم باهاش دربارة همه چيز حرف بزنم ! اما افسوس كه قدرشو ندونستم ...... خيلي چيزها مي شد ازش ياد گرفت !

حالا اگه اون هست و تو هم هستی یه خورده ......



نظرات شما عزیزان:

ali khalili.152
ساعت0:11---25 مرداد 1391
دلربا و تأثیرگذار نوشتی اقا علی

برادر زاده ي دكتر شريعتي
ساعت19:42---7 مرداد 1391
واقعا الدت گو عامو علي حيف كه اي جونا يا اي بچا قدر هيچي نميفهمن تا زماني كه يا چيزوكو از دست هاين يا سرشو به سنگ بخو

علی محمدی
ساعت16:03---9 تير 1391
قصه پدر ومادر و فرزند قصه درخت و میوه هستش. بعضی وقتا هردو شون قدر یکدیگر را نمیدونن. وقتی یه میوه روی درخت هستش زندگی هردوتاشون عادی میگذره و خیلی نیست. اما امان از روزی که میوه از درخت بیفته اونوقته که فقط باید به روزهای خوب با هم بودن فکر کنن وحسرت بخورن. بدترین حسرتی که آدم میتونه بخوره وهیچ کاری هم نمیتونه بکنه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: تنگسیر | تاريخ: دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |